piątek, 29 listopada 2013

Smaki Indonezji CD – mleko kokosowe

I jeszcze mała dygresja...Indonezja otworzyła mi też oczy na nowe zastosowania mleka kokosowego i zainspirowała do swoich poszukiwań. A może by tak zastąpić zwykłe mleko lub śmietanę w naleśnikach czy pancakes? Przemycić do sernika, a najlepiej sernika na zimno, albo do mojej tarty limonkowej zamiast mleka skondensowanego...? Mleko kokosowe do kawy?? A może do smoothie z owoców tropikalnych, albo nawet naszych truskwek, żeby nadać im bardziej egzotyczny smak...Do delkatniejszych zup-kremów? Albo custard, z tym, że zamiast śmietany byłoby tam wiadomo co:) Spróbujcie poeksperymentować w moim imieniu, bo ja przez najbliższe miesiące raczej nie będę miała na to szans i obowiązkowo dajcie znać, co z tego wyszło!
Miłosnikom mojej kawy, mogę już zapowiedzieć, że przy kolejnych wizytach, ci odważniejsi będą podejmowani wariacją z mlekiem kokosowym i przyprawami korzennymi:)

1 komentarz:

  1. ja pieke jeden sernik na melku kokosowym - co wiecej z kaffirem i trawa cytrynowa:)

    OdpowiedzUsuń